másrészről a szolgáltatás igénybe vevője – továbbiakban: Ügyfél, a
továbbiakban együttesen:
1. A szerződés tárgya
Szolgáltató tanácsadóként illetve coachként dolgozik. Szolgáltatása nem
minősül egészségügyi ellátásnak.
Jelen szerződés alapján Ügyfél megbízza Szolgáltatót személyes
konzultációk / coaching szolgáltatás nyújtásával. Az ülések célja Ügyfél
mentális állapotának javítása, életvitelének jobbítása, az Ügyfél által
megjelölt területeken fejlődés elérése. A megbízás nem eredményköteles.
Ügyfél tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató által kínált szolgáltatások egy
szabad akaraton alapuló, aktív és felelős folyamaton alapulnak, amely nem
tudja bizonyos eredmények elérését garantálni.
A szolgáltatás igénybevétele nem menti fel az Ügyfelet saját sorsa, élete
fölött levő személyes felelőssége alól.
Ügyfél cselekvőképes természetes személy lehet. Ügyfél saját
felelősségére nyilatkozik koráról. A kor téves megjelöléséből származó kár
tekintetében Szolgáltató felelősséget nem vállal.
Cselekvőképtelen személy nem veheti igénybe a szolgáltatást.
Szolgáltató vélelmezi, hogy Ügyfél ítélőképességének birtokában, felelős
módon veszi igénybe a szolgáltatásait, döntéseit ezek tudatában és
birtokában hozza. Amennyiben az ülések során ezek ellenkezője derül ki
Szolgáltató számára, Ügyfél részére más típusú kezelést javasol, illetve
jogosult jelen szerződést felmondani. Szerződő felek rögzítik, hogy Ügyfél tudomásul veszi, és elfogadja, hogy a
felkérés (ajánlat) Szolgáltató általi elfogadásával Ügyfél és Szolgáltató
között szerződéses jogviszony jön létre, melyre a jelen Általános
Szerződési Feltételekben foglaltak kötelezően irányadóak. A szerződés
magyar nyelvű szerződés, nem minősül írásba foglaltnak.
2. A szolgáltatás igénybevétele
2.1 Foglalás
Szolgáltató által nyújtott szolgáltatás Ügyfél általi igénybevétele az alábbiak
szerint történik: https://www.facebook.com/szineslelek
Ügyfél a Facebook oldalon küldött instant üzenetben, vagy az oldalon
található e-mail címen info@nemeth-anita.hu online, vagy telefonon
foglal Szolgáltatónál időpontot.
Szolgáltató a beérkezett időpontfoglalásokat, kapcsolatfelvételt
megvizsgálja, és azok megérkezését visszaigazolja. Szolgáltató fenntartja a
jogot, hogy a beérkezett megkeresést indoklási kötelezettség nélkül
elutasítsa. Az elfogadott megbízások elektronikus levélben, illetve szóbeli
megkeresés esetén szóban kerülnek visszaigazolásra.
2.2 Helyszín, időtartam
Jelenleg Szolgáltató személyesen vagy online tart konzultációt, melynek
feltételeit a Felek pontosítják.
A konzultáció alkalmanként 60 percig tart. Ügyfél esetleges késedelmes
érkezése miatt nem hosszabbítható meg a tervezett kezdés időpontjától
számított 60 perc, a teljes díj esedékes.
2.3 Díjazás, fizetési feltételek
Ügyfél kifejezetten tudomásul veszi, hogy Szolgáltató által kínált
szolgáltatások díjköteles szolgáltatások. Ezek igénybevétele díjfizetés
ellenében, előzetes időpontfoglalás alapján történik.
A szolgáltatások díja a weboldalon az "Árak" résznél található, amely nem tartalmazza pluszban
felmerült költségek (pl utazási költség). A díj számla ellenében fizetendő a
számlán foglaltak szerint átutalandó Szolgáltató részére.
Késedelmes fizetés esetén Szolgáltató igényt tarthat a Ptk. szerinti
késedelmi kamatra.
2.4 Lemondás
Ügyfél a foglalt időpontot térítésmentesen legkésőbb 24 órával az időpont
kezdete előtt mondhatja le. 24 órán belüli lemondás esetén a szolgáltatás
díja esedékessé válik vis major esetek kivételével – hirtelen betegség,
baleset.
3. Szolgáltatás megszűnése
A szerződés megszűnik az Ügyfél és a Szolgáltató szóbeli közös
megegyezésével, illetve azonnali hatállyal rendkívüli felmondás esetén.
Azonnali hatályú, rendkívüli felmondásra súlyos, vagy ismételt
szerződésszegés esetén van lehetőség. A rendkívüli felmondást a másik
féllel írásban kell közölni. Amennyiben a rendkívüli felmondásra az Ügyfél
részéről került sor a teljesítés bármely szakaszában, az Ügyfél köteles a
Szolgáltató részére a megrendelt szolgáltatás teljes díját megfizetni a
megrendelt időtartamra, valamint a Szolgáltató kárát is megtéríteni.
4. Titoktartás
Az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló
2011. évi CXII. törvény értelmében Szolgáltató adatkezelőnek minősül.
Szolgáltató vállalja, hogy a részére átadott személyes adatokat bizalmasan
kezeli, kizárólag a szükséges mértékben, a feladat ellátásának céljából
használja fel, az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak szerint.
Szolgáltatót titoktartási kötelezettség terheli az üléseken elhangzottakkal
kapcsolatban. A titoktartási kötelezettség alól mentesül a Szolgáltató:
ha Ügyfél erre vonatkozóan kifejezett nyilatkozatot tesz ( írásban) és az
általa rendelkezésre bocsátott információk vagy/és adatok tekintetben a
titoktartás alól felmentést ad, bűncselekmény gyanúja esetén a hatóságok kifejezett felhívására a
hatóságok által megszabott terjedelemben amennyiben az Ügyfél esetében az ön- és/vagy közveszély gyanúja felmerül, úgy Szolgáltató jogosult és
köteles azt az illetékes hatóságok felé jelezni.
5. Egyéb rendelkezések
Ügyfelek saját felelősségükre vesznek részt a konzultációkon. Szolgáltató
nem felel semmilyen, Ügyfél által tévesen vagy hiányosan megadott adat
vagy információból eredő következményért.
Szolgáltatóval való konzultáció nem menti fel az Ügyfelet saját életét illető
felelőssége alól.
Bizonyos esetekben Szolgáltató – Ügyfél érdekében – más szakemberek
bevonását vagy felkeresését javasolja, illetve jelzi, amennyiben Szolgáltató
szakterületén kívüli probléma merült fel a konzultáció során. Szolgáltató
nem kötelezhető arra, hogy akaratán kívül folytassa a konzultációt.
Ügyfél tudomásul veszi, hogy a konzultáció feltétele az alkohol-, drog- vagy
egyéb tudatmódosító szer-mentes állapot. Ellenkező esetben Szolgáltató
jogosult megtagadni a konzultációt, és jogosult a díjazásra.